linneakiskeri

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa Kiskeri - 29 april 2012 18:12

HEEJ  

Har fixat en ny header, vad tycker ni?


 

Lite stor kanske, jag ska nog ändra det.

För er som undrar så har jag använt mig av www.picmonkey.com

Jättebra bildredigeringssite faktiskt!

Bättre än picnik!

Lite failad bild på mig Dx



   

Av Linnéa Kiskeri - 25 april 2012 20:15

HEEJ :)

Idag var det sista dagen på dansen innan genrepet och föreställningen ( den 11:e och 12:E maj) och shit vad spännande det kommer bli!

Låten vi dansar till heter "Show me the money" och han som sjunger heter Petey Pablo.

Ska snart till mamma igen, vilket betyder att jag inte kan blogga för att vi inte har internet där :(

MEN jag kan blogga i skolan på morgonen :)


 

Av Linnéa Kiskeri - 25 april 2012 20:10

HEEJ :)

Nu är min Huawei telefon sönder :(

Skärmen går inte igång, så jag måste ha en samsung :(

Bild på nyduschade mig och telefonen:



 

Gud vilken sur min Dx


 


Av Linnéa Kiskeri - 25 april 2012 14:14

HEEJ :)

Har skaffat en ny mössa nudå! xD

Den ser ut som ett vildsvin! Sååå snygg (enligt mig)!

Bild:



Jag har dock dragit ner den över ansiktet nu, annars skulle man se mitt ansikte!

När jag ändå bloggar, så skulle det vara jättesnällt om ni besökte Emmas blogg!

Det heter www.lifebyemma.bloggplatsen.se

Ha det bäst!



   

Av Linnéa Kiskeri - 21 april 2012 13:08

HEEJ  

Idag ska jag på Linnas och Julias pyamasparty, och har nyss varit i centrum för att köpa lite awesome presenter.

Idag har jag också varit på Tiokampen och orienterat lite, fick rätt på en, men dem andra hade jag fel på.



Mina snygga ögon.



   

Av Linnéa Kiskeri - 20 april 2012 23:30

Hej!

Idag var Helenas sista dag med klassen. Heliga makaroner vad jag kommer sakna henne!

Hon var ju typ världens bästa.

Hon har lovat att lägga ut bild på bebisen på fb, och att hon ska vara inne mycket så vi kan chatta :)




 

Av Linnéa Kiskeri - 19 april 2012 16:40

Ja, nu är jag hemma hos Emma och kollar på "Flyg 29 saknas ".

Det var äckligt, men ändå ......Måste gå nu :(




 

Av Linnéa Kiskeri - 18 april 2012 16:58

HEEJ   

Jag har fixat till en snygg bevisbild till gsm :)

Har samtidigt lärt mig skriva spegelvänt.

Bilden:

HAHA, Vilken min jag hade!

Men jaja, nu ska jag fixa till så att det står med mitt användarnamn på yt och jag heter fluffonolltvånoll där. Fast där det står nolltvånoll ska det stå 020 fast o och noll (0) är likadana.



 

Presentation


Det är jag som är Linnéa och detta är min blogg. Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv. ACCEPTERA. Om ni ska läsa min blogg så måste ni vänja er med att jag kallar er randoms eller främlingar. OKOK?
Hejdå randoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards