linneakiskeri

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Linnéa Kiskeri - 18 april 2012 16:58

HEEJ   

Jag har fixat till en snygg bevisbild till gsm :)

Har samtidigt lärt mig skriva spegelvänt.

Bilden:

HAHA, Vilken min jag hade!

Men jaja, nu ska jag fixa till så att det står med mitt användarnamn på yt och jag heter fluffonolltvånoll där. Fast där det står nolltvånoll ska det stå 020 fast o och noll (0) är likadana.



 

Av Linnéa Kiskeri - 18 april 2012 15:44

HEEJ  

Jag har startat med dagens klädval  

Men ändå.


   

Man ser inte så bra, men byxorna är vitprickiga.

Snyggt or what?

Skriv gärna vad ni randoms tycker om mina kläder :)

Nä, nu måste jag ta mig i kragen och göra klart min tidning på gsm som ska heta "Bigtoe Powah" eftersom man inte kan ha utropstecken så fick det bli utan det.



 

Av Linnéa Kiskeri - 18 april 2012 13:34

HEEJ  

Idag i skolan hade vi en vikarie som ni borde veta om ni läste ett annat inlägg.

btw så var Martin och Paul (han som vi ska ha i 1 år) väldigt taskiga mot mina vänner och mig.

T.ex när vi skulle gå ut och jag och Linnna,Ida,Sara,Johanna och Hilma satt och ritade så skulle vi plocka ner våra saker, men han sa bara "UTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUT!!!!!!!!!!" hela tiden och när jag gick mot min bänk så puttade Martin mig i ryggen så jag tappade min IPad i golvet! Plus att det gjorde ont.

TRÅKTRÅK.

Ursäkta för att ni behöver läsa mina inlägg där jag tycker synd om mig själv, men lev med det.  



   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är jag som är Linnéa och detta är min blogg. Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv. ACCEPTERA. Om ni ska läsa min blogg så måste ni vänja er med att jag kallar er randoms eller främlingar. OKOK?
Hejdå randoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards